Saturday, July 31, 2010

Suke kamOo Berdua..

Akhirnya, afif dpt jugak melamar fadh.. Sudah sekian lme mereka memendam rase akhirnya, 1 Ogos menjadi tarikh keramat bg mereka.. Aduh, knape ayat aku mcm nie, mcm kawen lak.. Tahniah utk kamO berdua.. Saya tumpang gembira.. B'macam2 benda yang afif tnye kt aku, cara penampilan dye, fadh suke ape.. Aku n faisal menjadi perunding imej utk afif.. Bler aku sruh afif beli cap, trus dye beli.. afif2.. Ya, sekarang kamO sudah bergaya.. Haha..
Cerita pasal tu, mcm mner plak aku dgn dye.. Erm, ntah la.. Xde bnde yg m'gembirakan hati aku sejak kebelakangan ini.. Nak kate gduh, x jgak.. Mgkin dh lame x cOntact.. Sy paham dye buzy, sy pun buzy jgak dgn assignment x siap n next week dh nak mid term.. Oh, air mata.. ckup la jgn la kau m'galir lagi.. Sgt2 stresS.. Dh lame x jmpe dgn dye, dye pun x cuti.. Buhsan100.. Sy x ske perasaan nie.. shhh2, sila pergi jauh2 dr saya.. Perlukah sy, m'hentikan hubungan nie? or sebaliknya..

No comments:

Post a Comment