Thursday, July 29, 2010

Faculty InfOrmation Science and Engineering (FISE)

Saya berasa amat kecewa apabila fakulti ini di anak tirikandan dipandang rendah oleh lecturer2 dr fhls, fbmp, CFS n staf2 Msu.. Kenape? Berdasarkan tinjauan sy..
  • Bdk fise ske pOteng claz
  • Bdk fise x ske pergi seminar or speech
  • Bdk fise x antar assignment
  • Lecturer fise sgt sporting yang m'buatkan pelajar2 jd malas
  • Bdk fise otak gler+sewel+sengal terutamanya bdk graphic design
Dengan ini, Miss yg m'gajar claz Malaysian Studies telah m'geluarkan surat cinta atau name glamOurnya warning letter kepada pelajar2 yg pOnteng claz lebih dr 3 hari... Tu la aku ckp jgn pOnteng claz, degil la kOrg nie.. Padan muke.. Haha.. Selain itu, miss ini juga menarik diri utk m'gajar claz sy dan akan digantikan dgn lecturer laen..

Untuk pengetahuan anda2 smue, tidak smue student FISE b'sikap seperti senarai d atas seperti sy.. Ehem2, perasan sekejap.. Mereka tidak sepatutnya b'sikap pilih kasih dgn fakulti ini. Selain itu sy m'dapati pelajar2 Fise tidak memegang apa2 jawatan d dalam MPP (Majlis Perwakilan Pelajar). Adakah pelajar Fise tidak layak memegang jawatan besar seperti MPP? Tepuk dada tnye selera, sy melaporkan diri dari blogspot ieka beena..

Eh, x abis lagi laa.. Saya b'harap, fakulti ini akan lebih mantap dan b'daya saing dgn fakulti2 yang laen.. Dan, majulah FISE utk MSU. Saya, sebagai salah seOrg dr pelajar FISE akan m'buktikan kepada smue org, bahawa Fise akan m'jadi sebuah fakulti yang terbaek.. Aminn..


No comments:

Post a Comment