Sunday, August 1, 2010

Utk abg

abg 1st

Minggu nie aku balek eypOh, sje jer balek.. TensiOn sbnarnyer.. Dan aku plak sblum balek telah b'kira2 dgn abg utk maen bOling dan telah pun m'hantar message dkat fb, abg m'balas ok katanya.. Smpai jer kt eypOh, aku tnggu jer ajakan dr abg.. Msuk plak ari sabtu tnggu lg smpai ptg dan ptg itu abg dtg.. Tp abg ckp bru balek dr maen bOla letih pastu kn ujan rse nk demam.. Dlm hati aku, xpe la mcm tu.. Abg, sebenarnya ieka b'harap sgt dpt maen sbb dh b'kali2 ajak bdk kwn2 smue x nk maen

abg 2nd

Oh abg, sOri b'kasar dgn kamu.. Bkn sy senjaga wat mcm tu tp kamo sgt melampau.. Bkn sy x mau hOrmat kn kamu tp kamu telah b'kelakuan seperti itu.. Diri kamO x brape nk btOl, knape mahu memarahi org laen. Dan kamu diam selama 2-3 hari nie.. Mgkin kamu tidak selesa dgn kepulangan sy.. Maafkan aku abg.. Jgn risau abg, ptg nnti aku akan pulang balek ke shah alam.. Dan kamu jgn risau lg, mgkin lpas mid term xde cuti.

Selamat tinggal eypOh, selamat dtg mid term.. Wish me luck.. Sy harap sy dpt wat yg terbaek..
KEPADA ABG, SEBENARNYA DRIKU INI TERINGIN MENDENGAR KAMU B'2 MEMANGILKU ADK, WALAUPUN HANYA SEKALI SEBELUM AKU MENUTUP MATA WAT SELAMA-LAMANYA.. DAN AKU PULANG DENGAN LINANGAN AIR MATA..


No comments:

Post a Comment