Wednesday, August 11, 2010

Mereka Demam

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan utk smue blOgger.

Ramadhan tahun nie laen skit sebab awal2 puasa dah kene ada kat hOspital KPJ Selangor sebab anak sedara aku demam.. Demam truk, x baek2 smpai sekarang.. X tau la kn tahan smpai bler.. Kejap demam, kejap x.. Aniq demam, afiqah x demam. Afiqah demam, aniq x demam.. Lepas tu due2 demam.. Adehh, bler nak baek nie. Nseb bek la aku claz ade x de.. Agak m'cbar kesabaran dengan bdk2 nie, x nk mkn ubt.. Jenuh nk pujuk bdk2 nie, x nk gak.. Aku n ayah pegang tgn kaki dye suap ubt, itu pun meleleh kluar.. Rse seperti nk sepak2 jer, opps.. Puasa ok. Seawal jam 6.30 pagi aku n ayah pergi hOspital dengan mOtor, terasa kedinginan pagi dan mata aku pun nk t'lelap.. Jarak dari rumah, dalam 10km.. Aku gagahkan juga utk m'buka mata.. Terasa sunyi b'sahur dengan ayah.. Di eypOh, mak ditemani dengan abg cik.. Semasa b'sahur, ayah menelefon mak.. Mak tnye kepadaku, minggu nie balek x? Aku pun m'jawab x tau lagi.. Nk balek mcm mner bdk2 nie x kuar hOspital lagi.. Bler la dyOrg nk kuar nie, aku x ckup tidO..

No comments:

Post a Comment