Wednesday, July 21, 2010

Serabut..

Minggu nie agak kelam kabut bkn skit tp byk.. Knape? assignment bertimbun2, tp yang paling aku rse mcm nk campak laptOp ialah assignment 3D.. Sebab sir nk mcm2, kn wat chess, kn terangkan satu2 mcm mner nk wat, describe polygonal mOdelling, kn wat handout n present..
OMG, sgt m'cabar ok.. Smue bdk claz aku n aku sndri akan m'carut2 n m'yumpah2 klau x leh wat 3D dan perkataan yg slalu disebut, wat the 'F', sial, b****, bOdo dan mcm2 lagi. Ish, pening otak aku, serabut gler..
Dah la tu bleh lak HOD (Head of Department) nk wat kem khamis n jumaat nie kt kuala kubu.. Aduhh, bg la aku settle assingment nie dlu.. Nak x nk kn pegi, cOmpulsary.. Bayaran RM30..
Pegi jela, nk wat mcm mner kan.. Awl bulan 8 ade mid term.. Mati aku especially prOgramming.. ee, gler laa, dh la aku blur2.. Mcm mner nk dpt DL nie.. I want to get presiden's lists..

No comments:

Post a Comment