Wednesday, July 7, 2010

Modenasku, kau jgn lnggar..

Seperti sedia maklum, ahakz.. ayat pOyo.. Aku g claz bwk mOto, seperti yg kimie ckp mianh remp-it.. siOt jer.. Paham2 jela jln nk g cmpus aku tu jam jer.. Yg aku x puas ati adalah dgn org2 yg bwk kereta 'mewah2' nie agak m'cbar kesabaran aku.. Pagi2 lg aku dh 'b'zikir'.. Tau la aku bwk mOto buruk, tp x la buruk sgt.. mOdenas tu. ecehh.. Bapak la berlagak gler ibab, kO ingt kO bgus sgt la bwk keter nk langgar aku.. Bodoh btOl, nk sruh aku mati k, masuk hOspital.. Bwk elok2 skit, nie x nk hOn2 jer.. Klau aku hOrmat korg, knape kOrg x bleh nk hOrmat aku.. Ko nk cpt g tmpt kejer, g campus.. aku pun cpt.. Rilex2 suda.. Smlm dh brape kali asyik kn lnggar jer.. Mcm abg lOng aku ckp la, keter besar otak kecik.. aku sOkong gak ar statement tu.. Aku arap lpas nie, xde la org nk lnggar2 aku, sbb aku xde mse nk extend sem, nk m'yusahkan family aku g hOspital semata2 nk melawat aku.. Bg aku x pyah la nk b'lagak2 kt jalan raya nie sbb tmpt nie berisikO dpt kemalangan dan ingt allah sentiasa memerhati kamu.. Klau la dyOrg bcer blOg aku kn bgus.. Dan sekarang nie aku asyik dgr accident mOto jer.. cuak der..

No comments:

Post a Comment