Sunday, July 25, 2010

Kem Bina Semangat vs Kene Buat Sendiri

Kuala Kubu Bharu

Khamis 22.07.2010

- miss suruh dtg pkul 9, 7.45 aku dah sampai. Abg lOng antar naek mOtor, sgt sempit dan terkepit dgn beg sbb mOtor ang lOng ade bOx. Sampai jer beg putus.. Tq sO much.

- BertOlak pukul 10, smue muke malas nk pergi.

-11.45 sampai, kenal ngan kOmander abg zack, lunch, then kne wat halangan mcm kat plkn. Budak laki maen, ulang byk kali halangan.. kn punishment lOmpat bintang 20x,10x,5x.. kn punishment lg sekali push up 10x, merangkak dlm lumpur abes baju, tudung, suar, suar dalam n paling x ske pad aku pun de tanah.. yukks, badan bau lOngkang..

- Mndi2, mkn mlm, bdk pOmpuan yg bleh sOlat kn punishment lari kt tiang n sebut i luv u 5x sbb dyorg tunggu bdk laki solat isyak tp x dtg2 n sambil tu bce yassin.. WTH? Sian mereke.. Bdk laki yg salah sbb x sOlat..

- Then, LDK.. Wat lOgo, cheers.. tidO.. De bdk pOmpuan g tOilet 12 mlm smOking then bwk balek hantu dlm dOrm, nseb baek aku tidO mati..


Jumaat 23.07.2010

-Bangun pukul 4.30 sebab ade kuliah subuh n kejut pOmpuan2 laen yg agak liat, smpai surau xde sape, kosong dan gelap, lecturer pun xde.. Tunggu2 dan tunggu, lecturer dtg 5.45 dan trus kejutkan bdk laki pkul 6 bru subuh.. Kuliah subuh dibatalkan.. Mcm sial..

- Balik dOrm, b'senam dgn abg zack, maen gempa bumi n api2, lari2 kt padang, breakfast.. Afta dat LDK, lukis gmbr sekitar tempat kem..

- Mandi, sakit perOt 3x g tOilet, lunch, g dewan ade budak pOmpuan lmbt, smue bdk pOmpuan kn punishment push up kt atas jln pnas2, tgn aku sedap gler, penyampaian hadiah, grOup aku creed dpt nOm 2.. Alhamdulilah..


Perasaan : Aktiviti x best langsung, rase sedih kuliah subuh xde, x ske push up, bosan 1 grOup ngan faisal asyik gaduh jer, sakit perOt, bdn bau lOngkang
Apa yg aku dpt : dpt knal ngan bdk graphic design

No comments:

Post a Comment